W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.
Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej/ Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.
Na tym stanowisku:
- Będziesz odpowiedzialny/na za telefoniczną obsługę klienta firmy Orange Polska – połączenia w ruchu przychodzącym;
- We współpracy z innymi członkami zespołu będziesz doradzać w wyborze i sprzedawać usługi klientom firmy;
- Wszystkie zgłoszenia i zlecenia od klientów będziesz wprowadzać do systemu;
- Będziesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie branży teleinformatycznej, obsługi klienta a nawet sprzedaży;
Co oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na ¾ etatu z dopełnieniem do całego etatu (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięcy);
- Podstawę w wysokości 21 zł brutto/h (podstawa niezależna od wyniku sprzedażowego);
- Premie sprzedażowe miesięczne (średnia 1400 zł brutto, najlepsi potrafią osiągnąć premię powyżej 4000 zł brutto);
- Premie kwartalne od 500 do 1200 zł brutto;
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym – 1 tydzień w miesiącu praca w biurze, 3 tygodnie praca zdalna;
- Szczególną uwagę przykładamy do procesu szkolenia pracownika, dlatego od pierwszego dnia pracy oferujemy płatne szkolenie i przekazujemy rzetelną wiedzę;
- Laptop i niezbędne narzędzia do pracy;
- Aktywne wsparcie przełożonych oraz doświadczonych współpracowników zespołu;
- Możliwość korzystania z dodatkowych świadczeń (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa);
- Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;
- Zniżki 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange;
- Możliwość korzystania z programu zaliczek pracowniczych – pensje wypłacasz kiedy chcesz!
Wymagania:
- Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej w godzinach 6:00 – 23:00 na minimum ¾ etatu (pracujemy na dwie zmiany);
- Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko „o pogodzie”;
- Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;
- Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;
- Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję klientów;
- Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel.
Dołącz do nas jeśli chcesz zaangażować się w rozwój firmy i nasz sukces! Prześlij nam swoje CV poprzez formularz aplikacyjny a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły współpracy.