Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online.

Jakich kompetencji oczekujemy na start? 

  • bardzo dobra znajomość języka portugalskiego (B2+, preferowany wariant europejski);
  • dobra znajomość języka angielskiego (B2);
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne (werbalne i pisemne);
  • umiejętność pracy z klientem;
  • doświadczenie lub podstawowa wiedza z zakresy zarządzania i procesowania zamówień.

Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?

  • odpowiadanie na maile i telefony klientów i partnerów biznesowych;
  • zarządzanie backlogiem w systemie ERP (Oracle) oraz zarządzanie listami potencjalnych klientów w systemie CRM (Salesforce);
  • wysyłanie dokumentacji zamówień do partnerów biznesowych, pilnowanie terminowości zamówień oraz kontrola stanu limitu kredytowego;
  • zapewnianie prawidłowej wyceny zamówień;
  • wsparcie działu spedycji/logistyki w zakresie terminowych dostaw.

Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?

Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów takich jak finanse, zarządzanie projektem, obsługa klienta, IT i wiele innych.

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

Osobisty i zawodowy rozwój: 
•    Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do Pluralsight, TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. Excel, VBA, RPA, customer care).
•    Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera.

Naszą legendarną atmosferę: 
•    Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne communities (np. OUTfront, Women@Capgemini, Foreigners Community) i dostęp do zmieniających świat inicjatyw takich jak Program Grantowy. Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą – nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;).

I inne benefity: 
•    Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet usług stomatologicznych.
•    Prywatne ubezpieczenie na życie, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet onkologiczny.
•    Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy.
•    Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy Nais (bilety do kina, karta Multisport i inne).
•    Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe.

Kim jesteśmy?

Bycie jednym z nas oznacza ciągły rozwój między innymi wyjątkowymi ludźmi. To zespół, z którym chce się spędzać czas. Szkolenia i inicjatywy, dzięki którym możemy każdego dnia stawać się jeszcze lepszymi ekspertami.

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Jedną z naszych jednostek biznesowych jest Business Services. Tworzą ją eksperci, świadczący naszym międzynarodowym klientom usługi z obszarów takich jak HR, finanse i księgowość, łańcuch dostaw, czy transformacja biznesowa.

Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Zobacz krótkie wideo: Who are we statistically at Capgemini Poland in 2022?

Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie @capgemini.pl lub odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska).
Link do oferty:

https://jobs.capgemini.com/pl-gb/job/Lublin-M%C5%82odszy-Specjalista-ds_-Zakup%C3%B3w-j%C4%99zyk-portugalski/973845901/