Dołącz do nas stacjonarnie w naszym biurze w Lublinie. W naszym biurze tłumaczeń Euro Alphabet rozpoczęliśmy rekrutację na stanowisko Młodszy specjalista ds. obsługi klienta. Jeśli jesteś odpowiedzialny, lubisz wyzwania zawodowe a komunikacja z ludźmi sprawia Ci radość ta praca jest dla Ciebie 😉

O Euro Alphabet

Nasza firma powstała w 1997 roku i zajmuje się świadczeniem profesjonalnych usług w dziedzinie tłumaczeń z wielu języków świata, m.in. z angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy francuskiego.

Od 2022 roku EUROALPHABET.EU sp. z o.o. posiadamy certyfikat zgodności procesu tłumaczeń z normą PN-EN ISO 17100:2015.

Jest to rodzinny biznes a naszymi klientami były między innymi takie firmy jak Comarch, Infor, Lubelskie Smakuj Życie. Realizujemy tłumaczenia przysięgłe i specjalistyczne dla firm, instytucji państwowych oraz klientów indywidualnych, m.in. z branży prawniczej, marketingowej, technologicznej i medycznej.

Czytaj więcej o nas: https://euroalphabet.eu/o-nas/

Dołączenie do nas oznacza:

  • stałe wynagrodzenie godzinowe na umowie zlecenie oraz prowizję, dzięki której zarobisz proporcjonalnie do twoich wyników sprzedażowych i 14 dni płatnego urlopu w roku.

Na rok 2023:

    • około 3600 zł brutto / miesiąc,
    • po 1/2 roku  4242 zł brutto / miesiąc, po 1 roku 4300 zł brutto / miesiąc;
  • pracę stacjonarną w biurze (Lublin) w ergonomicznych warunkach (regulowane biurko, wygodny fotel, laptop z dodatkowym monitorem);
  • bardzo dobrze wyposażony pokój socjalny;
  • stałe godziny pracy 8.00-14.00/16.00;
  • stabilne zatrudnienie – poszukujemy osoby do stałej współpracy;
  • karnet 100 zł miesięcznie na kartę sportową;
  • praca z ambitnym zespołem w przyjemnej rodzinnej atmosferze;
  • przyjazny proces wprowadzenia do pracy i dedykowany opiekun, który odpowie na każde pytanie;
  • Praca jest przyjemna, bo korzystamy z intuicyjnych narzędzi: Missive (współdzielona poczta z możliwością komentarzy i przypisywania maili), Google Dysk, autorskie prosty w obsłudze CRM do zarządzania zleceniami, autorska aplikacja Subtiled.com do tworzenia napisów, prosty CAT;
  • wsparcie doświadczonych kolegów koleżanek; firmowa baza wiedzy.

Twoje obowiązki będą obejmować:

  • wycena zleceń zgodnie ze standardami firmy,
  • utrzymywanie kontaktu z klientami biura (telefon, e-mail),
  • aktywne poszukiwania wykonawców zleceń (Google, portale specjalistyczne),
  • koordynacja procesu zleceń (od przyjęcia zlecenia przez przekazywanie zleceń do realizacji tłumaczom po przekazywanie gotowego tłumaczenia klientowi),
  • pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej.

Wymagamy:

  • pro aktywności i zaangażowania,
  • z czasem umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności,
  • wysokiej kultury (pasowanie do naszych wartości: https://euroalphabet.eu/o-nas/),
  • biegłej obsługi komputera, Internetu, poczty,
  • praktycznej znajomości Microsoft Word, Excel,
  • mile widziana znajomości języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie,
  • dobrej organizacji pracy własnej i terminowości,
  • bezbłędnej komunikacji mailowej.

Dołącz do nas

Dołącz do nas w tworzeniu ciekawych projektów cechujących się wysokością jakością tłumaczeń i sprawną obsługą.

Wypełnij formularz wraz z CV w języku polskim, aby zaaplikować: https://form.jotform.com/211242698321351