Dla naszego Klienta, renomowanej firmy branży produkcji systemów zasilania, przewodów elektrycznych, konfekcjonowanych przewodów oraz łożysk, poszukujemy osoby na stanowisko: Regionalny Inżynier Sprzedaży (łożyska) w woj. lubelskim i części mazowieckiego.

Twój zakres obowiązków:

  • Utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi Klientami firmy oraz nawiązywanie relacji z nowymi na terenie woj. lubelskiego i części mazowieckiego,
  • Wizyty i prezentacje w działach konstrukcyjnych i utrzymania ruchu,
  • Projektowanie i dobór indywidualnych systemów dla Klientów,
  • Doradztwo techniczne w zakresie produktów firmy,
  • Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych,
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz informacji rynkowych,
  • Udział w targach, konferencjach oraz szkoleniach branżowych.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w handlu i/ lub wyższe wykształcenie techniczne bądź w trakcie studiów zaocznych,
  • Podstawowe umiejętności techniczne (umiejętność czytania rysunków technicznych, umiejętność posługiwania suwmiarką),
  • Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Proaktywna postawa i nastawienie na współpracę,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • Prawo jazdy kategorii B.To oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Rozwój w obszarze sprzedaży i możliwość nauki od profesjonalistów z branży,
  • Praca zdalna i terenowa (1 dzień home office – poniedziałek, 4 dni pracy w terenie – wtorek – piątek),
  • Profesjonalne szkolenia i możliwość udziału w konferencjach branżowych w Polsce i zagranicą,
  • Wynagrodzenie zasadnicze + premie miesięczne i roczne,
  • Wszystkie urządzenia potrzebne do pracy – samochód (również do użytku prywatnego), laptop, telefon, ipad, drukarka,
  • Niestandardowe benefity:
    • dofinansowanie zajęć sportowych
    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie nauki języków
    • dofinansowanie szkoleń i kursów
    • ubezpieczenie na życie
    • spotkania integracyjne
    • opieka stomatologiczna
    • firmowa biblioteka
    • dofinansowanie wypoczynku
    • paczki świąteczne
    • program rekomendacji pracowników
    • uczestnictwo w programie MyBenefit
    • wsparcie opiekuna podczas procesu wdrożeniowego
    • nagrody jubileuszowe
    • nieograniczony dostęp do audiobooków
    • dodatkowe premie
    • dofinansowanie do posiłków w pracy
    • okolicznościowe loterie z nagrodami

Link do aplikowania: https://mainpartners.traffit.com/public/an/eThZPQ

Nr telefonu: 667800574

Adres mailowy: magdalena.migdal@mainpartners.eu