SuperKsięgowa (CashDirector S. A) we współpracy z mBankiem tworzy
Ogólnopolską Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR), do której
przystąpiło już ponad 2000 biur rachunkowych. Tworzymy i udostępniamy
nowoczesne narzędzia technologiczne pomagające kontrolować i prowadzić biznes
naszym Klientom, takie jak autorski system mKsięgowość, mOrganizer, Firmootwieracz.
Zadania:
- wprowadzanie danych
- kontakt z klientami
- umawianie spotkań
- kompletowanie dokumentów
Oferujemy:
- Pracę w prestiżowej, innowacyjnej firmie
- Elastyczne formy zatrudnienia: umowa zlecenie
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
- Bardzo przyjazną atmosferę w miłym i zgranym zespole
- Indywidualną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju
Wymagania:
- Chęć do nauki i rozwoju
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole
- Dobra organizacja pracy
Proszę o przesłanie CV na adres: rekrutacja@superksiegowa.pl