SuperKsięgowa (CashDirector S. A) we współpracy z mBankiem tworzy

Ogólnopolską Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR), do której

przystąpiło już ponad 2000 biur rachunkowych. Tworzymy i udostępniamy

nowoczesne narzędzia technologiczne pomagające kontrolować i prowadzić biznes

naszym Klientom, takie jak autorski system mKsięgowość, mOrganizer, Firmootwieracz.

Zadania:

  • wprowadzanie danych
  • kontakt  z klientami
  • umawianie spotkań
  • kompletowanie dokumentów

Oferujemy:

  • Pracę w prestiżowej, innowacyjnej firmie
  • Elastyczne formy zatrudnienia: umowa zlecenie
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
  • Bardzo przyjazną atmosferę w miłym i zgranym zespole
  • Indywidualną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju

Wymagania:

  • Chęć do nauki i rozwoju
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy

Proszę o przesłanie CV na adres: rekrutacja@superksiegowa.pl