Dołącz do nas stacjonarnie w naszym biurze w Lublinie. W naszym biurze tłumaczeń Euro Alphabet rozpoczęliśmy rekrutację na stanowisko Młodszy specjalista ds. obsługi klienta. Jeśli jesteś odpowiedzialny, lubisz wyzwania zawodowe a komunikacja z ludźmi sprawia Ci radość ta praca jest dla Ciebie 😉
O Euro Alphabet
Nasza firma powstała w 1997 roku i zajmuje się świadczeniem profesjonalnych usług w dziedzinie tłumaczeń z wielu języków świata, m.in. z angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy francuskiego.
Od 2022 roku EUROALPHABET.EU sp. z o.o. posiadamy certyfikat zgodności procesu tłumaczeń z normą PN-EN ISO 17100:2015.
Jest to rodzinny biznes a naszymi klientami były między innymi takie firmy jak Comarch, Infor, Lubelskie Smakuj Życie. Realizujemy tłumaczenia przysięgłe i specjalistyczne dla firm, instytucji państwowych oraz klientów indywidualnych, m.in. z branży prawniczej, marketingowej, technologicznej i medycznej.
Czytaj więcej o nas: https://euroalphabet.eu/o-nas/
Dołączenie do nas oznacza:
- stałe wynagrodzenie godzinowe na umowie zlecenie oraz prowizję, dzięki której zarobisz proporcjonalnie do twoich wyników sprzedażowych i 14 dni płatnego urlopu w roku.
Na rok 2023:
-
- około 3600 zł brutto / miesiąc,
- po 1/2 roku 4242 zł brutto / miesiąc, po 1 roku 4300 zł brutto / miesiąc;
- pracę stacjonarną w biurze (Lublin) w ergonomicznych warunkach (regulowane biurko, wygodny fotel, laptop z dodatkowym monitorem);
- bardzo dobrze wyposażony pokój socjalny;
- stałe godziny pracy 8.00-14.00/16.00;
- stabilne zatrudnienie – poszukujemy osoby do stałej współpracy;
- karnet 100 zł miesięcznie na kartę sportową;
- praca z ambitnym zespołem w przyjemnej rodzinnej atmosferze;
- przyjazny proces wprowadzenia do pracy i dedykowany opiekun, który odpowie na każde pytanie;
- Praca jest przyjemna, bo korzystamy z intuicyjnych narzędzi: Missive (współdzielona poczta z możliwością komentarzy i przypisywania maili), Google Dysk, autorskie prosty w obsłudze CRM do zarządzania zleceniami, autorska aplikacja Subtiled.com do tworzenia napisów, prosty CAT;
- wsparcie doświadczonych kolegów koleżanek; firmowa baza wiedzy.
Twoje obowiązki będą obejmować:
- wycena zleceń zgodnie ze standardami firmy,
- utrzymywanie kontaktu z klientami biura (telefon, e-mail),
- aktywne poszukiwania wykonawców zleceń (Google, portale specjalistyczne),
- koordynacja procesu zleceń (od przyjęcia zlecenia przez przekazywanie zleceń do realizacji tłumaczom po przekazywanie gotowego tłumaczenia klientowi),
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej.
Wymagamy:
- pro aktywności i zaangażowania,
- z czasem umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności,
- wysokiej kultury (pasowanie do naszych wartości: https://euroalphabet.eu/o-nas/),
- biegłej obsługi komputera, Internetu, poczty,
- praktycznej znajomości Microsoft Word, Excel,
- mile widziana znajomości języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie,
- dobrej organizacji pracy własnej i terminowości,
- bezbłędnej komunikacji mailowej.
Dołącz do nas
Dołącz do nas w tworzeniu ciekawych projektów cechujących się wysokością jakością tłumaczeń i sprawną obsługą.
Wypełnij formularz wraz z CV w języku polskim, aby zaaplikować: https://form.jotform.com/211242698321351