Asseco Business Solutions S.A. jest wiodącym polskim producentem rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw.
Rozwój Asseco BS opiera się na nowoczesnych technologiach oraz wiedzy wybitnych specjalistów.

Specjalista ds. dokumentacji techniczno-biznesowej

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie dokumentacji techniczno-biznesowej dla produktu Connector B2B
  • Kontrola dokumentacji zgodnie z przyjętymi standardami
  • Utrzymanie aktualności, wysokiej jakości i czytelności dokumentacji dla klientów o różnym poziomie wiedzy technicznej
  • Wspieranie Działu Wdrożeń i Testów

Nasze wymagania

  • Umiejętność przedstawiania zagadnień technicznych w sposób prosty i zrozumiały
  • Umiejętność czytelnego pisania instrukcji i procedur
  • Doświadczenie minimum 1 rok na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego
  • Znajomości języka angielskiego (minimum B2)
  • Dobra znajomości narzędzi MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Skrupulatność, dokładność, dociekliwość
  • Umiejętność myślenia analitycznego

Dodatkowo docenimy:

  • Znajomość Jira, Confluence
  • Znajomość AsciiDoc
  • Znajomość procesu tworzenia oprogramowania
  • Znajomości zagadnień związanych z systemami informatycznymi, przede wszystkim funkcjonowaniem sklepów online

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj
Więcej ofert znajdziesz na: kariera.assecobs.pl/oferty-pracy/

Regiony

lubelskie
Miasto: Lublin